پرواز مستقیم اهواز – دبی بزودی برقرار می‌شود

16 بهمن 1400 876 بازدید

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با اعلام این خبر که شرکت‌های هواپیمایی قشم ایر و کیش ایر در حال برقراری پرواز مستقیم اهواز – دبی هستند، گفت: بر اساس درخواست این دو شرکت در هفته ۴ پرواز مستقیم از اهواز به دبی خواهیم داشت.

قرار است این پروازها  از هفته اخر بهمن ماه برقرار شود.

به گزارش اتاق بازرگانی ایران و امارات محمدرضا رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری‌ها برای عدم حذف پرواز ترکیش از فرودگاه بین المللی اهواز اظهار کرد: در این زمینه استاندار خوزستان با وزیر راه و شهرسازی و رئیس هواپیمایی کشور صحبت‌هایی انجام داده و نامه‌ای نیز در این خصوص ارسال کرده است تا مساله پیگیری شود.

رضایی با اعلام این خبر که شرکت‌های هواپیمایی قشم ایر و کیش ایر در حال برقراری پرواز مستقیم اهواز – دبی هستند، تصریح کرد: با توجه به اینکه پرواز فلای دبی پروازهای خود را از فرودگاه اهواز حذف کرده بود، اکنون این دو شرکت هواپیمایی به دنبال برقراری پرواز مستقیم از اهواز به سمت دبی هستند.

وی با بیان اینکه با اعلام این دو شرکت در هفته ۴ پرواز مستقیم از اهواز به دبی خواهیم داشت، ادامه داد: درخواست شرکت قشم ایر دو پرواز در روزهای یکشنبه و چهارشنبه و همچنین شرکت هواپیمایی کیش ایر نیز دو پرواز در روزهای شنبه و سه شنبه است.

رئیس اتاق بازرگانی ایران و اماراتدر این باره به روابط عمومی  گفت: پرواز های مرتب و روزانه از شهره ایی جنوبی می تواند نقش موثری در توسعه تجارت و به ویزه صادرات شود.