6.3 میلیارد درهم پول بلیت هواپیمایی درهم پس داده شد/ 110 نفر مسئول رسیدگی به شکایات و امور مسافران هوایی بودند!

شرکت حمل و نقل مستقر در دبی، 110 نفر از پرسنل خود را برای بررسی درخواست بازپرداخت هزینهی بلیطها از مشتریانی که تحت تاثیر محدودیتهای سفر Covid019 هستند، اختصاص داد.
به گزارش اتاق ایران و امارات شرکت هواپیمایی امارات در روز چهارشنبه گفت که تعداد انبوه درخواستهای بازپرداخت از مشتریان این شرکت هواپیمایی تحت تاثیر پاندمی Covid-19قرار گرفتهاند را تکمیل کرده است و از ماه آوریل تا کنون مبلغ 6.3 میلیارد درهم پرداخت کرده است.
شرکت حمل و نقل مستقر در دبی گفت که طی هفت ماه گذشته نزدیک به 1.7 میلیون درخواست را تایید و بررسی کرده است.
از کل مبلغ 6.3 میلیارد درهم، 4.7 میلیارد درهم آن به مشتریانی که مستقیماً از شرکت رزرو کردهاند و مابقی 1.6 میلیارد درهم آن از طریق آژانسهای مسافرتی پرداخت شد.
تیم کلارک، مدیر شرکت هواپیمایی امارات به لطف تلاشهای تیمهای بازپرداختها و خدمات مشتری، پشتیبانی و همکاری شرکای ما، درک مشتریان ما، شرکت هواپیمایی امارات تمامی بازپرداختهای عقب مانده را تسویه کرد. هنوز نسبت به دوران قبل از پاندمی، حجم بالاتری از بازپرداختها و درخواستهای تغییر کوپن پرواز را داریم، اما اکنون قادریم این موارد را طی یک چرخش هفت روزه، مدیریت کنیم.
شرکت هواپیمایی امارات گفت که بیش از 130 هزار درخواست مربوط به بازپرداخت از مشتریان و شرکای آژانس مسافرتی را مدیریت کرده و تقریباً 4 میلیون کوپن را تغییر داده است. شرکت حمل و نقل در اوج پروژه بازپرداخت، نیروی کار خود را به طور گسترده افزایش داده و 110 نفر از پرسنل را به تایید و بررسی درخواستهای بازپرداخت اختصاص داده است.
کلارک گفت: " در ماههای اول سال 2020، Covid-19 سفرها را در سراسر دنیا به شدت مختل کرده و منجر به حجم بیسابقهای از درخواستهای بازپرداخت در صنعت هواپیمایی، از جمله شرکت هواپیمایی امارات شده است. شرایط برای هیچکدام از شرکتهای هواپیمایی مطلوب نبوده مخصوصاً درحالی که با کاهش شدید نقدینگی نیز روبهرو بودند. در طول آن ماههای دشوار همزمان با اینکه با تاثیر پاندمی بر تجارت خود مقابله میکردیم، هرگز تعهد خود را نسبت به مشتریان خود فراموش نکردهایم.
این شرکت هواپیمایی در اوایل هفته جاری به مشتریان خود یک بیمه مسافرتی چند ریسکی و یک پوشش Covid-19 را بدون پرداخت هزینه، در همهی بلیطهای خریداری شده از اول دسامبر سال 2020، ارائه داده است. این پیشنهاد جدید سخاوتمندانه علاوه بر پوشش پزشکی Covid-19 از شرکت هواپیمایی امارات، تدارکاتی مربوط به حوادث شخص در هنگام سفر، پوشش ورزشی زمستانی، از دست دادن وسایل شخصی و اختلال در سفر به دلیل بسته شدن غیر منتظرهی فضاهای هوایی، توصیههای سفر یا مشاوره مانند سایر محصولات بیمه سفر با خطر زیاد نیز در نظر گرفته است.
تا کنون برای این پست دیدگاهی ثبت نشده است.