مدیر اتوبوسی نیستم

گزینه پیشنهادی وزارت صمت با بیان اینکه مبارزه با فساد هزینه دارد، گفت: مدیر اتوبوسی نیستم اگرچه لازم باشد تغییراتی را هم لحاظ خواهم کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات؛ علیرضا رزم حسینی، در جلسه رای اعتماد در مجلس گفت: در شرایط اقتصادی سخت و دشوار امروز، هم تحریم ظالمانه و بیماری کرونا پذیرش مسئولیت خیلی سخت است؛ اما امیدوارم در سنگر دیگری خدمت کنم.

وی افزود: برنامه ششم، سند راهبردی وزارت صمت و اسناد بالادستی مبنای تهیه برنامه های پیشنهادی بوده است.

رزم حسینی گفت: تامین کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم اولویت اول است؛ چراکه امروز سفره مردم خالی و خالی‌تر شده است؛ ما شرمنده مردم هستیم.

وی افزود: تنظیم بازار اولویت دوم است که مدیریت بازار را با نظارت بر آن با همکاری و مشارکت اصناف پیش خواهیم برد.

به گفته رزم حسینی، محور سوم برنامه ها حذف واسطه‌ها و قاچاقچیان و پرهیز از التهابات در بازار خواهد بود.

وی اظهار داشت: در بخش صنعت، استفاده از ظرفیت خالی واحدهای صنعتی در شهرک های صنعتی در دستور کار قرار خواهد گرفت که بر این اساس واحدهایی که زیر ظرفیت کار می کنند را احیا خواهیم کرد.

وزیر پیشنهادی صمت گفت: تامین به موقع مواد اولیه واحدهای صنعتی مشکل امروز است که باید برنامه ریزی را به گونه ای صورت داد که واحدهای صنعتی به راحتی مواد اولیه خود را تامین کنند.

وی افزود: وزارت صمت بنگاه سیاسی نیست. تمرکز بر مدیریت جهادی خواهم کرد. انحصار در صنعت، معدن و واردات و صادرات را در دستور کار داریم و البته کار سخت و دشواری است. این در حالی است که ریشه امضاهای طلایی را خواهیم بست. اگر بخواهیم مبارزه کنیم ما را تخریب می کنند. ما هنوز نیامدیم تخریب را شروع کرده اند. بله مبارزه با فساد هزینه دارد.

منبع: اکسپورتنا