نمایشگاه های فروردین ماه در امارات کدامند؟

28 اسفند 1400 1390 بازدید

در فروردین ماه 3 نمایشگاه در امارات برپا است که به ترتیب زمان به شرح زیر است :
1- نمایشگاه امنیت اطلاعات جایسک (GISEC) از ۰۱ الی ۰۳ فروردین ۱۴۰۱ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می گردد.

نمایشگاه امنیت اطلاعات جایسک (GISEC) تنها و بزرگ ترین نمایشگاه عرضه محصولات، راه حل ها و نوآوری ها در حوزه امنیت سایبری در منطقه است که همزمان میزبان کنفرانس ٣ روزه است. جایسک میزبان بیش از ٨٥٠٠ بازدید کننده در محل تجارت جهانی دبی می باشد. بیش از ١٥٠ شرکت و برند به عنوان غرفه دار در نمایشگاه جایسک مشارکت داشته و طی ٣ روز برگزاری نمایشگاه، بیش از ٢٠٠ سخنران به ارائه بیش از ٣٠٠٠ سخترانی و ورکشاپ می پردازند.

جایسک با هدف قدرتمند سازی کسب و کارها در برابر چالش های امنیتی، بهترین فرصت را برای به نمایش گذاشتن آخرین پیشرفت ها و نوآوری های ٥g، Cloud، IotT و AI تأثیرگذار بر وضعیت امنیت سایبر سازمان ها فراهم خواهد نمود.

2- نمایشگاه ساعت و جواهرات شارجه از ۰۲ الی ۰۶ فروردین ۱۴۰۱ در شهر شارجه کشور امارات متحده عربی برگزار می گردد. نمایشگاه ساعت و جواهرات شارجه یکی از برترین و مهم ترین نمایشگاه های ساعت و جواهرات در منطقه است و برترین برندهای جهانی در آن حضور داشته و محصولات خود رابه نمایش می گذارند.

این نمایشگاه با همکاری اتاق بازرگانی شارجه برگزار می شود و به دلیل برگزاری این نمایشگاه به صورت دو سالانه بازدید کنندگان زیادی حضور خواهند داشت و شرکت ها محصولات متنوعی را ارائه خواهندکرد. این نمایشگاه دارای زمانی خاص برای بازدید بانوان است که آن را از سایرنمایشگاه ها متفاوت می کند و آن را جذاب تر می سازد. بحرین، چین، هنگ کنگ، هند، ایتالیا، ژاپن، اردن، لبنان، لیتوانی، مالزی، پاکستان، عربستان سعودی، سنگاپور، تایلند، ترکیه، امارات متحده عربی، آمریکا، انگلیس و یمن برخی از کشورهای شرکت کننده هستند.

3- نمایشگاه شهربازی دبی (DEAL) از ۰۸ الی ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می گردد. نمایشگاه شهربازی دبی (DEAL) پر بازدیدترین و بزرگترین نمایشگاه برای ذینفعان محلی و جهانی صنایع تفریحی و سرگرمی محسوب می شود.

امسال انتظار می رود که نمایشگاه تفریح و سرگرمی دبی شاهد تجمع عوامل کلیدی و تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان صنعت سرگرمی از خاورمیانه، آفریقا، مدیترانه، و کشورهای آسیایی باشد. با رکورد جدید تعداد شرکت کنندگان و بازدید کنندگان جدید و قدیمی در سال گذشته، نمایشگاه تفریح و سرگرمی دبی به یک جایگاه بی نظیر برای گردهمایی غرفه داران، خریداران، و کارشناسان صنعت سرگرمی و تفریحی بین المللی تبدیل شده است.

به عنوان یک غرفه دار، این رویداد بهترین فرصت برای نمایش محصولات و خدمات شما به هزاران سهامدار بالقوه حاضر در این نمایشگاه است. به عنوان یک بازدید کننده، می توانید از همایش ها استفاده کرده، فن آوری های نوآورانه را تجربه کنید، با همتایان صنعتی خود ارتباط برقرار کرده و روابط تجاری سودآور خود را توسعه دهید.