با حضور وزیر صمت؛ رویداد بزرگ تجاری ایران در امارات متحده عربی برگزار می‌شود

۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه هیات تجاری بزرگ ایران برای شرکت در همایش فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری ایران و امارات، بازدید از اکسپوی ۲۰۲۰ و برگزار ملاقات‌های تجاری به امارات متحده عربی اعزام می‌شود.

به گزارش اتاق بازرگانی ایران و امارات مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی به عنوان مجری رویداد بزرگ تجاری ایران در امارات متحده عربی تحت نظارت سازمان توسعه تجارت با هدف توسعه روابط تجاری ایران و امارات متحده عربی به اعزام هیات بزرگ تجاری و اقتصادی ایران به امارات و برگزاری همایش معرفی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری با حضور سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت معدن و تجارت اقدام کرده‌است.

هیات تجاری-بازاریابی ایران متشکل از صاحبان صنایع، معادن، تجار، بازرگانان، فعالان اقتصادی و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به سرپرستی علی‌رضا پیمان‌پاک، معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه تجارت ایران از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۰ بهمن‌ماه جهت حضور در روز ملی ایران در اکسپوی ۲۰۲۰ دبی و انجام ملاقات‌های تجاری به امارات متحده عربی اعزام می‌شوند.

این هیات همچنین در همایش فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری ایران و امارات که در تاریخ ۱۹ بهمن ماه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان توسعه تجارت و غلامحسین شافعی، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

علاقمندان به حضور در این رویداد بزرگ تجاری می‌توانند از طریق مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی یا پایگاه باشگاه رهبران کسب و کار (BizLeadersHub.com) اقدام کنند.