راه اندازی مرکز بلاکچین در دبی

مرکز چند کالایی دبی از راه اندازی "مرکز رمزنگاری" خبر داد که یک سیستم جامع را ارائه می دهد که از رشد و شکوفایی مشاغل و شرکت های فعال در بخش های رمزنگاری و بلاکچین پشتیبانی می کند.

به گزارش اتاق بازرگانی ایران و امارات به نقل از خبرگزاری  امارات ، دکتر ثانی بن احمد الزیودی ، وزیر امور تجارت خارجی ، و جمعی از مقامات ارشد  "مرکز رمزنگاری" به منظور توسعه و بکارگیری فناوری های رمزنگاری و بلاکچین افتتاح کردند.

این مرکز از همه مشاغل و شرکتها در رده ها و اندازه های مختلف فعال در زمینه رمزنگاری، از شرکت های متخصص در توسعه سیستم عامل های تجاری پشتیبانی شده توسط فناوری بلاکچین گرفته تا موسسات مربوط به ارائه ، صدور ، فهرست و تجارت دارایی های رمزنگاری استقبال خواهد کرد.

مرکز رمز نگاری « Crypto»  همچنین با پشتیبانی از Crypto Valley Labs ، شرکت پشتیبانی پروژه Crypto Valley با حمایت دولت سوئیس که نقطه آغازین پیشرو سیستم عامل های رمزنگاری جهانی مانند Cardano و Ethereum است ، راه حل های مشاوره رمزنگاری را ارائه می دهد.

این مرکز شامل فضاهای مشترک برای میزبانی از همه بازیگران در بخش کدگذاری خواهد بود ، از کارآفرینان و شرکت های کوچک و متوسط ​​گرفته تا طیف گسترده ای از برنامه های انکوباتورها و شتاب دهنده ها در منطقه پر جنب و جوش JLT در قلب امارت دبی.

احمد بن سلیم ، مدیر ارشد اجرایی و مدیر عامل مرکز چند کالای دبی ، گفت که فناوری های رمزنگاری و بلاکچین دارای پتانسیل های بسیار زیادی هستند که می توانند مسیر تجارت جهانی و زنجیره های تأمین را توسعه دهند و آنها را به سطوح کاملا جدیدی برسانند و همین انگیزه تلاش های ما برای راه اندازی "مرکز رمزنگاری" است.

وی افزود: این مرکز دارای توانایی های مناسب برای پشتیبانی از شرکت های متخصص در بخش کدگذاری و تجارت جهانی است.  به لطف محیط نظارتی پیشرفته و کادرهای برجسته پشتیبانی شده توسط دسترسی به منابع سرمایه پاداش و فرصت های رشد ، به افق های جدید پیش خواهد رفت.

رالف گلاپیشنیگ ، بنیانگذار "Crypto Valley Venture Capital" و "Crypto Valley Labs"گفت:  دبی از قابلیتها و عناصری برخوردار است که این کشور را قادر می سازد موقعیت خود را به عنوان یک مرکز جذاب بین المللی برای مشاغل و شرکتها در راه حل ها و برنامه های نوآورانه بلاکچین تثبیت کند.