آماده باش برای تابستان داغ گردشگری خانواده در دبی

01 اردیبهشت 1400 635 بازدید

بیش از 600 مدیر صنعت گردشگری در این رویداد مجازی شرکت کردند

دپارتمان گردشگری و بازاریابی دبی (گردشگری دبی) جلسه‌ای مجازی در تالار شهر  برای بازیگران این صنعت برگزار کرد که نشان از برنامه ریزی برای تابستان و جذب سریع خانواده های گردشگر در تابستان داغ  دبی است.

این برنامه  ریزی در حالی کلید خورده که شرط  توسعه گردشگریدر جهان سرعت واکسیناسیون بوده ولی با پیشتازی  امارات در زدن واکسن به نظر می رسد دبی قصد دارد که به عنوان یکی از اولین مقاصد جذب توریست

در جهان به شمار آید و خود را برای اکسپو دبی آماده کند.

به گزارش اتاق بازرگانی ایران و امارات این رویداد مروری بر بخش گردشگری، روند و به روزرسانی‌های سفرهای جهانی و همچنین بینش در مورد بازارهای منبع، ابتکارات، کمپین ها و رویدادهایی بود که برای برجسته کردن موقعیت دبی به عنوان مقصد منتخب خانواده‌ها در تابستان انجام داده است.

تالار مجازی تابستان 2021، به ریاست ایسام کاظیم، مدیرعامل شرکت بازاریابی گردشگری و بازرگانی دبی (گردشگری دبی)، بخشی از تعاملات منظم سطح بالای صنعت است که توسط جهانگردی دبی آغاز شده است تا اطمینان حاصل کند که کل صنعت با ارتباطات بازاریابی و کمپین های اختصاص داده شده به رشد گردشگری هماهنگ باشد.

در این نشست، با حضور بیش از 600 نفر از مدیران کلیدی از بخش های مهمان نوازی، مسافرت و جاذبه ها، پیشرفت های حاصل از این صنعت از زمان بازگشایی شهر به جهانگردی داخلی در ماه می 2020 و گردشگران بین المللی در ژوئیه 2020 بررسی شد. در این نشست همچنین اقدامات قوی در نظر گرفته شده برای حفاظت از سلامتی و رفاه ساکنان و بازدیدکنندگان، بررسی شد.

در حین جلسه اشاره شد که اقدامات گسترده ای که دبی برای مدیریت موفقیت آمیز پاندمی انجام داده، منجر به اعطای مهر "سفرهای ایمن" شورای جهانی سفر و جهانگردی (WTTC) به امارات شده است.

دبی همچنین برنامه انطباق خود را با عنوان مهر "DUBAI ASSURED" برای صدور گواهینامه و شناسایی موسسات در اکوسیستم گردشگری که تمام پروتکل های ایمنی را رعایت کرده اند، راه اندازی کرد. همچنین اینکه یک کمپین واکسیناسیون در حال اجرا در سراسر کشور، امارات متحده عربی را از نظر پخش کلی واکسن در میان پنج کشور برتر جهان قرار داده است.

معاملات تابستانی

تالار شهر دیدگاهی از جهت و برنامه های گردشگری دبی برای تابستان 2021 ارائه داد تا سهامداران بتوانند از ابتکارات مختلف بازاریابی استفاده کنند و اطمینان حاصل کنند که کل شهر همسو می‌باشد و می تواند دبی را به طور مشترک به عنوان یک مقصد خانوادگی چند وجهی که باید از آن بازدید، به نمایش بگذارد.

کمپین جدید بازاریابی جهانی که در ماه مه آغاز می شود، با هدف ارتقا دبی به عنوان یک مقصد تابستانی جذاب است که انواع پیشنهادات و تجارب را به خانواده ها ارائه می دهد. این کمپین در سراسر پلتفرم‌های پخش و دیجیتال در بازارهای اصلی از زمان شروع پاندمی به مجموعه فعالیت های آغاز شده توسط گردشگری دبی پیوست تا موقعیت دبی در ذهن مسافران جهانی به هنگام برنامه ریزی برای تعطیلات بعدی خود و در نظر داشتن دبی به عنوان یکی از امن ترین شهرها  در جهان را حفظ کند.

همچنین به شرکت کنندگان در تالار شهر خلاصه ای از تقویم تابستانی دبی از جمله شگفتی‌های تابستانی دبی، بزرگترین جشنواره تابستانی منطقه و عید دبی – جشن‌های عید قربان، ارائه شد.

ارزش پول

تبلیغات نوآورانه، مشوق ها و معاملات ارزش پول که در طول تابستان در دبی در انتظار خانواده ها هستند شامل نرخ تخفیف اقامت در هتل یا بلیط هواپیما، کوپن یا امتیاز اضافه برای تشویق بازدید مجدد، پیشنهادات منعطف و منحصر به فرد می‌شود.

دبی با زیرساخت های سطح جهانی خود، دامنه وسیع رویدادها و مراکز تفریحی و روند ورود رایگان بدون دردسر، در مقایسه با هر مقصد دیگری ارزش بیشتری ارائه می‌دهد و این شهر را به شهری که بیشترین ارجحیت را برای خانواده‌ها دارد، تبدیل می‌کند. در حقیقت، کودکان زیر 18 سال در صورت همراهی والدین، بدون داشتن ویزا نیز می‌توانند به شهر دسترسی داشته باشند. در این جلسه اشاره شد که همکاری مداوم بین گردشگری دبی و سهامداران و شرکای آن، کیفیت و تنوع پیشنهادات و رویدادهای مقصد را بسیار بالا برده و زمینه را برای ارائه بسته بی نظیر تعطیلات تابستانی دبی فراهم کرده است.

در حالی که سرعت احیای صنعت جهانی در سال 2021 وابستگی زیادی به وضعیت در حال توسعه COVID-19 و کاهش محدودیت های سفر در چندین کشور خواهد داشت ، تأکید شد که دبی به عنوان یک مقصد مسافرتی، به واسطه‌ی استراتژی متنوع بازار خود و توانایی صنعت برای واکنش سریع به تغییرات بازار به بازار،در دبی کمک می کند تا موقعیت خود را در خط مقدم مقاصد مسافرتی برجسته دنیا حفظ کند.