وب سایتی را برای مرکز امنیت اقتصادی دبی راه اندازی شد

22 فروردین 1400 748 بازدید

معاون حاکم دبی و معاون اول رئیس شورای اجرایی دبی شیخ مکتوم بن محمد بن راشد آل مکتوم رسما وب سایت مرکز امنیت اقتصادی دبی (www.esc.gov.ae) را راه اندازی کرد.

شیخ مکتوم بن محمد در مراسم رونمایی از این وب سایت گفت:  چشم انداز شیخ محمد بن راشد آل مکتوم ، معاون رئیس کشور ، نخست وزیر و حاکم دبی ، امارت دبی را قادر ساخته است تا یک جهش کوانتومی در توسعه داشته باشد و خدمات استثنایی به جامعه ارائه دهد.

شیخ مکتوم گفت که این مرکز با خنثی سازی خطرات و مبارزه با فعالیت های غیرقانونی نقش مهمی در تأمین فضای اقتصادی و سرمایه گذاری پایدار دارد.

وی افزود ، زیرساخت های فن آوری پیشرفته دبی به آن کمک می کند تا رشد اقتصادی خود را حفظ کند ، تحول دیجیتالی آن را تسریع کرده و عملکرد دولت را ارتقا بخشد.

وب سایت جدید؛ مرکز امنیت اقتصادی را قادر می سازد تا تعامل با جامعه و ادارات مختلف دولتی را افزایش دهد. این وب سایت یک بستر آنلاین برای افزایش آگاهی عمومی در مورد تهدیدات اقتصادی ایجاد کرده است. ویژگی های جدید در وب سایت همچنین از استراتژی مرکز در تشویق اعضای جامعه برای ارائه ایده هایی برای ارتقای توسعه پشتیبانی می کند.

مكتوم بن محمد يدشن الموقع الإلكتروني لمركز دبي للأمن الاقتصادي

طلال بلهول ، رئیس مرکز امنیت اقتصادی دبی ، گفت که مأموریت این مرکز ارتقا  بیشتر موقعیت دبی به عنوان یک مرکز مالی بین المللی  است.

وی گفت که نقش اصلی این مرکز اطمینان از یک فضای اقتصادی پایدار و توسعه برنامه ها ، سیاست ها و ابتکارات استراتژیک برای ارتقای رشد اقتصادی پایدار است.

بلهول خاطرنشان کرد ، این سازمان با همکاری نزدیک با شرکای استراتژیک خود ، در کاهش تأثیر اقتصادی کووید 19 نقش مهمی داشته است. وی ابراز اطمینان کرد که وب سایت جدید به مرکز کمک می کند تا مسئولیت های خود را حتی با کارایی بیشتر انجام دهد.

فیصل یوسف سلائیتین ، مدیر اجرایی مرکز امنیت اقتصادی دبی ، گفت: برقراری ارتباط موثر و فعال با جامعه و بخش های تجاری به این مرکز کمک می کند تا با سوءعملکرد مالی و فعالیت های غیرقانونی مقابله کند.

وی افزود: وب سایت جدید بستر آنلاین برای تبادل ایده و دریافت پیشنهادات در مورد توسعه قوانین و رویه های اقتصادی و مالی را فراهم می کند.

مرکز امنیت اقتصادی دبی بر اساس قانون شماره (4) سال 2016 ، برای اصلاح امنیت اقتصادی و مقابله با جرایم مالی ، در قانون شماره (9) سال 2019 اصلاح شده است. این مرکز سیستمی را برای پیشگیری از تهدیدهای احتمالی اقتصادی و ابداع راه حل های نوآورانه برای مقابله با چالش ها ایجاد کرده است.

این مرکز برای حفظ موقعیت دبی به عنوان یک قطب مالی و اقتصادی جهانی ، پشتیبانی از ثبات مالی دبی ، محافظت از اقتصاد آن ، محافظت از سرمایه گذاری های خود در برابر جرایم ، اطمینان از اجرای بهترین روش های بین المللی و افزایش اعتماد سرمایه گذاران و موسسات مالی فعال در دبی فعالیت می کند .