نقش‌آفرینی جدید امارات متحده عربی در عرصه انرژی‌های تجدیدپذیر

25 اردیبهشت 1399 290 بازدید

امارات متحده عربی (۱۳ماه‌مه) در ابوظبی، میزبان نمایندگان آژانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر در قالب برگزاری یک وبینار خواهد بود تا گفتگوهای سازنده‌ای در این حوزه را با تمامی طرف‌های دست‌اندکار آغاز نماید.


به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات، ابوظبی در تاریخ ۱۳ تا ۲۰ ماه مه میزبان برگزاری وبینار «گفتگوهای مرتبط با انرژی‌های تجدیدپذیر» خواهد بود. بر این اساس، اعضای آژانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر در این روزها در رابطه با آینده انرژی‌های تجدیدپذیر با هم به مذاکره خواهند پرداخت.

بر اساس اعلام آژانس خبری امارات، این مذاکرات قرار است هر سه ماه یکبار میزبانی شده و چالش‌های پیش روی صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر را به بحث و بررسی بگذارد.

جلسات این دور از گفتگوها، با نظارت نوال الحسنی، نماینده دائمی امارات متحده عربی در آژانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود در این جلسه که ۹۰ دقیقه به طول خواهد انجامید، بیش از ۱۰۰ شرکت‌کننده حاضر باشند.

فرانسیساکو لا کامیرا، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر در این رابطه اعلام کرده که ماهیت بی‌سابقه چالشی که امروز با آن روبرو هستیم، باید به عنوان یادآوری نیاز به آینده‌ای عادلانه‌تر و پایدار در خدمت قرار گیرد.