لیست کشورهایی که امسال در دهکده جهانی دبی حضور دارند اعلام شد

24 شهریور 1399 493 بازدید

 فصل جدید دهکده جهانی امسال از 25 اکتبر با افزایش دو جشنواره فرهنگی آغاز می‌شود. 24 مین فصل دهکده جهانی امسال به علت کرونا کوتاه شد ولی امسال برگزار کنندگان امیدوارند بتوانند این فصل جدیدی را در25 اکتبر آغاز کرده و تا آوریل 2021 ادامه بدهند.

به گزارش روابط عمومی اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات؛دهکده جهانی امسال بزرگ تر از همیشه خواهد بود و دو کشور به لیست اضافه شده. از روسیه و کامبوج به  24 کشور دیگراز جمله افغانستان، آفریقا، آمریکا، آذربایجان، بحرین، چین،مصر، اروپا، هند، ترکیه، ایران، ژاپن، اردن، کویت، لبنان، مراکش، پاکستان، فلسطین، عربستان سعودی، کره جنوبی، سوریه، تایلند، امارات و یمن پیوستند.

علاوه بر غرفه‌ها، ابتکارات دیگری هم در جشنواره امسال دیده می‌شود از جمله بزرگترین کنسرت مجازی دنیا که در 2500 اجرا کننده را از100 کشور دنیا گرد هم می آورد.
بلیط جشنواره دهکده جهانی امسال ۱۵ درهم است که البته  ورود برای کودکان زیر 3 سال، معلولین و سالمندان بالای 65 سال رایگان خواهد بود.

این پارک شنبه تا چهارشنبه از 4 عصر تا نیمه شب فعال خواهد بود و روزهای پنجشنبه و جمعه از 4 عصر تا یک بامداد. ضمنا دوشنبه ها تنها بانوان و خانواده ها حق حضور خواهند داشت اگر یک روز دوشنبه تعطیلی رسمی باشد پارک به روی عموم مردم باز خواهد بود.