طرح جدید فروش خودرو توسط نمایندگی های خودرو امارات

23 شهریور 1399 2661 بازدید

نمایندگی های فروش خودرو در امارات به طور جدی در حال ارائه برنامه ای هستند که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با کمتر از 1000 درهم یک خود را اجاره کرده و در صورت تمایل و بهبود اوضاع مالی آنها خودرو را خریداری نمایند.

به گزارش روابط عمومی اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات؛  در شرایط همه گیری کرونا نمایندگی های خودرو اصرار دارند که اجاره خودروی جدید گزینه کم هزینه و ایمن تر از نظر آلودگی به ویروس محسوب شده و مشتریان می توانند به دفعات خودروی خود را تغییر دهند. این نمایندگی ها به تازگی برای متقاعد کردن خریداران به معامله اجاره /خرید تلاش زیادی می‌کنند.

آیا افرادی که تا به این حد علاقه‌مند مالک شدن یک خودرو را دارند می‌شود متقاعد کرد تا خودرویی را اجاره کنند؟

در جواب باید گفت که خریداران خودروهای لاکچری در امارات، افراد موفقی هستند که تمایل دارند در صورتی که منطقی باشد، خودروی خود را به دفعات عوض کنند.

از ابتدای سال جاری تقاضا برای خرید خودروی جدید در امارات 30 الی 40 درصد افت داشته است.به همین دلیل شرکت های اجاره خودرو سعی دارند با ارائه طرح های جدید، نظر افراد به خرید خودرو جلب نمایند.
قراردادهای اجاره خرید خودرو به صورت یک تا سه ساله نوشته شده و شرکت های اجاره خودرومشوق هایی  نظیر چشم‌پوشی از پیش پرداخت هزینه بیمه و هزینه‌های خدمات را ارائه می‌دهند طبق این قرارداد هزینه دریافتی از مشتریان بر اساس مسافت پیموده شده توسط خودرو محاسبه خواهد شد.