رونق گردشگری داخلی و خارجی امارات پس از پایان کرونا انتظار مى‌رود

02 خرداد 1399 538 بازدید

وبسایت «هتل اندريست» اعلام کرد كه رونق گردشگری امارات به زودی پس از پایان بحران ویروس كرونا به امارات در حال بازگشت است.


به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات، این وبسایت اعلام کرد که انتظار می‌رود که گردشگری داخلی و خارجی بلافاصله پس از پایان بحران کرونا به امارات بازگردد‌، به دلیل تمایل خانواده‌ها برای سرگرمی فرزندان خود که مدت طولانی در خانه‌ها گذرانده‌اند.

همچنین سایت اظهار داشته است که شهرهای ابوظبی و دبی یکی از بهترین مقاصد گردشگری خانوادگی در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه محسوب می شوند که خانواده‌ها می‌توانند پس از اتمام بیماری همه‌گیر، تعطیلات طولانی را در آن‌ها بگذرانند.

این سایت همچنین توضیح داد که گردشگری در ابوظبی یک امتياز خانوادگی به دلیل بودن بسیاری از مقصد‌ها و جاذبه‌های گردشگری از کاخ امارات و عبور از جزایر ماريه و سعدیات، سپس جزیره یاس، که شهرهای تفریحی، بازی‌های آبی، سواحل سطح بالا و مراکز خرید لوکس وجود دارد.

از سوی دیگر، وبسایت با توجه به اینکه خانواده های اماراتی و خلیج فارس و همه ساکنان کشوهای مردم خلیج می‌خواهند تعطیلات امسال را بیشتر بگذرانند تا از آرامش و تفریح ​​لذت ببرند، گردشگری خانوادگی مطمئناً تابستان امسال رونق خواهد گرفت.