راه اندازی سرویس جدید آنلاین برای دریافت نتیجه آزمایش کرونا

10 مرداد 1399 351 بازدید

سرویس جدید آنلاین برای دریافت نتیجه آزمایش کرونای مسافران قبل از سفر آنها به امارات راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات؛ دولت امارات با راه اندازی سیستم جدید به نام Pure Health  به مسافرانی که قصد ورود به امارات دارند این امکان را می دهد تا از طریق مراکز آزمایش کرونای مورد تایید در کشور خودشان اقدام به انجام تست کرونا کرده و نتیجه آن را در پورتال آنلاین این سیستم ثبت کنند.

سیستم Pure Health با همکاری اداره هویت و شهروندی فدرال ساخته شده و با 500 آزمایشگاه پزشکی در 40 کشور جهان همکاری دارد. این سیستم برای اولین بار در بین کشورهای جی سی سی ساخته شده و امارات را به عنوان کشوری پیشتاز در حوزه ترویج مسافرت ایمن از طریق راه حل های خلاقانه به دنیا معرفی می کند.

مسافرانی که قصد ورود به امارات را دارند می توانند با مراجعه به پورتال Pure Health  اقدام به تکمیل اطلاعات مورد نیاز هویتی و آزمایشگاه ترجیحی در شهر خود، کنند.

اطلاعات این فرم با اداره هویت و شهروندی فدرال امارات به اشتراک گذاشته شده و نتیجه آن از طریق این اداره به اطلاع مسافر خواهد رسید.

از طریق پورتال Pure Health میتوان اقدام به رزرو و پرداخت هزینه خدمات آزمایشگاهی کرد.

مسافران باید قبل سفر، از داشتن گواهی نتیجه  Pure Health اطمینان حاصل کنند زیرا این تنها گواهی مورد قبول شرکت های هواپیمایی که به امارات پرواز دارند، است.