دفتر رسانهای دولت ابوظبی داستان ابوظبی را برای رشد روحیه جامعه راهاندازی می کن?


به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران و امارات، دفتر رسانه ای دولت ابوظبی(ADGMO) داستان ابوظبی را راه اندازی کرده است، سکوی جدیدی که برای رشد روحیه جامعه و به اشتراک گذاشتن داستانهای ناگفته در انتظار بازخوانی است.
این پلتفرم ، داستانهایی را نشان میدهد که از طریق اینستاگرام، توئیتر و یوتیوب از ابوظبی تهیه شده و پنجرهای به زندگی جامعه چند فرهنگی ابوظبی ارائه میدهد. تمام داستانها به مردم نشان میدهد که مرزها را به شیوههای هیجان انگیزی سوق میدهد، از جمله شهروندان و ساکنین که مکان ها یا جنبه های مورد علاقه خود را در شهر به اشتراک می گذارند ، جشن های مختلف تنوع ، شمول و اجتماع در بین فرهنگ هایی که زندگی را برای خانواده های خود ایجاد می کنند و در برنامه ها و فعالیت ها شرکت می کنند.
اولین ویژگی های این سکو شامل دوریان راجرز ، آموزگار آغاز کرده است. یک شب شعر به زبان گفتاری که اعضای جامعه ابوظبی را به واسطه عشق به نثر پیوند می دهد و همچنین، احمد البلوشی، که توسط جناب سرلشکر شیخ سیف بن زاید آل نهیان، معاون نخست وزیر و وزیر کشور مورد تشویق قرار گرفته بود تا یک حرفه در زمینه موزه را تجربه کند. احمد پس از اتمام تحصیلات عالیه ، اکنون در لور ابوظبی مشغول به کار است و دیدگاه رهبری را برای جوانان اماراتی تحقق می بخشد.
این پلتفرم همچنین اعضای جامعه را نشان می دهد که برای بهره مندی از جامعه وسیع تر عمل کرده اند ، از جمله خوله برلی که اهداف امارات را تأسیس کرده است، سازمانی که فعالیت های تفریحی فراگیر را برای افراد تعیین کننده فراهم می کند.
مریم عید المیری، مدیرکل دفتر رسانه دولتی ابوظبی در این زمینه اظهار داشت: این کانال داستانهای معتبر را تقویت می کند و داستان های غیرقابل توصیف الهام بخش از مردم ، اماکن و اجتماعات ابوظبی را به اشتراک می گذارد و با گفتن اینکه ما کی هستیم ، به چه اعتقاد داریم ، و ما به کجا می رویم. داستانهایی که از مردم ، شخصیت ها و سنگهای پنهان امارت ما تجلیل می کنند.
تا کنون برای این پست دیدگاهی ثبت نشده است.