دبی مراکز تفریحی، پارک ها و اردوهای تابستانی را بازگشایی می کند

14 تیر 1399 1457 بازدید

این اطلاعیه بخشی از بازگشایی مرحله ای فعالیت های تجاری در امارات است.

به گزارش روابط عمومی اتاق مشترک ایران و امارات، اداره اقتصاد دبی روز جمعه از بازگشایی انواع فعالیت های تفریحی، اردوگاه های تابستانی، مراکز اسپا و ماساژ و پارک های سرپوشیده با اقدامات ایمنی دقیق از امروز خبر داد.

فعالیت های تفریحی مجاز شامل نمایشگاه های تفریحی، زمین بازی و بازی های سرپوشیده ، زمین های بازی با تور ، امکانات واقعیت مجازی امکاناتی که دارای فعالیت های تفریحی تعاملی ، بازی ها و اتاق های فرار هستند ، مجدداً باز خواهد شد. اما مهمانی ها و مراسم های اجتماعی مجاز نخواهد بود و مناطق بازی کودک و کودک و نوجوان باز نمی شوند.

کلیه اردوهای تابستانی که در همه نوع امکانات از جمله مراکز کودک ، مدارس ، هتل ها ، کلوپ های ورزشی و سالن های ورزشی ، کتابخانه ها و مراکز هنری در حال فعالیت هستند از امروز آغاز به کار کردند. طبق رهنمودهای صادر شده از سوی اقتصاد دبی ، مهدکودک ها مجاز به برگزاری اردوهای تابستانی در این مرحله نیستند.

خدمات ماساژ و خدمات آبگرم از امروز از سر گرفته می شوند. این شامل امکانات داخل هتل ها و مراکز خرید ، لیست A&B درجه اسپا ، سالن و آرایشگاه در خارج از مرکز است. اما اتاقهای بخار ، سونا ، اتاقهای استنشاق ، اتاقهای یخ ، جکوزی ، حمام گرم ، حمام مراکشی و امکانات همام ترکی در این لیست اضافه نشده اند.

فعالیت پارک های سرپوشیده، رویدادها، سرگرمی های زنده و مهمانی ها و مراسم  از سر گرفته می شود.

اداره اقتصاد دبی همچنین می گوید: در حالی که خدمات دوباره از سر گرفته می شوند ، اقدامات شدید نظارتی در حال انجام است. علاوه بر مجموعه اقدامات پیشگیرانه ، ماسک صورت و فاصله از راه دور اجتماعی اجباری است که باید از امکانات ، کارمندان و بازدید کنندگان به عنوان بخشی از این اقدامات برای مهار شیوع Covid-19 استفاده کند.

منبع: خلیج تایمز