خبر مسرت‌بخش برای افراد مقیم امارات؛ آغاز پروازهای بازگشت به امارات

27 اردیبهشت 1399 400 بازدید

شرکت هواپیمایی الاتحاد اعلام کرده است که از 9 ماه می، پروازهای محدود یک طرفه به مقصد ابوظبی را آغاز خواهد کرد تا به افراد مقیم در امارات کمک کند، به این کشور بازگردند.


به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات، سخنگوی شرکت هواپیمایی الاتحاد درسخنان مطبوعاتی اظهار داشت: مسافران باید درخواست دریافت موافقت اداره فدرال ثبت احوال و تابعیت را از طریق خدمات موجود ویژه افراد مقیم در امارات متحده عربی از طریق وبگاه ویژه، ارائه دهند.

به گفته این سخنگو، «پس از تأیید درخواست، شماره اعتباری ویژه با ایمیل از سوی اداره ثبت احوال و تابعیت، ارسال می‌شود که مسافر پس از رزرو باید آن را به شرکت هواپیمایی الاتحاد، ارائه دهد.

سخنگوی الاتحاد افزود: پس از دریافت تأییدیه از سوی اداره ثبت احوال و تابعیت، آنها می‌توانند با مرکز تماس الاتحاد، تماس گرفته و پرواز را به مقصد امارات، رزرو کنند.

وی تصریح کرد: مسافران باید روادید معتبر اقامت در امارات و شماره تأییدیه اداره ثبت احوال و تابعیت فدرال را در اختیار داشته باشند زیرا در غیر این صورت، اجازه ورود به امارات متحده عربی به آنها داده نخواهد شد.

سخنگوی الاتحاد اظهار داشت که همه مهمانان پس از ورود به ابوظبی باید تست «پی سی ار» برای تشخیص همه‌گیری‌ها و اسکن‌های حرارتی در موردشان به اجرا در آید و از آنها خواسته خواهد شد به مدت 14 روز در قرنطینه خانگی باشند.

شرکت الاتحاد، پای‌بندی کامل خود را به دستورالعمل‌های صادر شده از سوی دولت امارات متحده عربی، دولت‌های بین‌المللی و مقامات بهداشتی و نظارتی مورد تاکید قرار داده و به نوبه خود در تلاش برای متوقف سازی شیوع کووید 19، مشارکت دارد.

نکته قابل توجه این است که شرکت الاتحاد به منظور اطمینان از سلامتی میهمانان خود و استفاده از بالاترین استانداردهای ضد‌عفونی‌سازی برای کلیه نقاط عبور مسافران، به اجرای یک برنامه جامع استریل کردن ناوگان خود، ادامه می‌دهد.

این برنامه شامل ضدعفونی‌کردن و جداسازی، سرویس‌های غذایی، تمیز کردن همه جانبه هواپیماها و صندلی‌ها، اسکن‌های حرارتی و بهداشتی و همچنین سرویس وعده‌های غذایی ، حمل و نقل فرودگاهی و سایر خدمات می‌شود.