جریمه های دیرکرد ویزا بخشیده خواهد شد

28 مرداد 1399 1436 بازدید

تمامی جریمه های دیرکرد ویزا در صورت خروج فرد از کشور بخشیده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات؛ مقامات اعلام بخشش جریمه کسانی که بصورت غیرقانونی در امارات بوده و ویزای آنها قبل از اول مارس2020 به پایان رسیده تا سه ماه بخشوده خواهد شد.

آژانس خبری وام از قول سعید راکن الرشیدی، مدیر سازمان فدرال هویت و شهروندی نوشته این برنامه از 18 می شروع شده و قرار بود تا 18 آگوست ادامه داشته باشد که هم اکنون تا 17 نوامبرتمدید شده است و اگر فرد خاطی از کشور خارج شود تمامی جرایم انقضای ویزا بخشوده خواهد شد.

الرشیدی از خاطیان خواسته از این فرصت استفاده کرده و بدون پرداخت جریمه از کشور خارج شوند.

این بخشودگی شامل کسانی می شود که ویزای توریستی آنها بیش از اول مارس 2020 منقضی شده و به صورت غیر قانونی در امارات مانده اند.

این بخشودگی شامل کسانی که ویزایشان پس از 1 مارس منقضی شده یا مقیمینی که کارشناس را پس ار 1 مارس از دست داده و اقامت آنها باطل شده نمی شود.

وی گفت: مقیمین و گردشگرانی که از قبل از 1 مارس بصورت غیرقانونی در کشور بوده اند می توانند در این دوره بدون پرداخت جریمه خارج بشوند.

مقامات می گویند این افراد تنها به پاسپورت معتبر و بلیط پرواز برای خروج نیاز خواهند داشت. برخلاف بخشودگی های قبلی که نیازمند پیش ثبت نام در مراکز مخصوص بود، این بار افرادی که می خواهند از این دوره بخشودگی استفاده کنند می توانند مستقیم به فرودگاه بروند.اما باید 48 ساعت قبل از پرواز به بخش مهاجرت فرودگاه بین المللی دبی مراجعه کنند.

افرادی که از فرودگاه های ابوظبی، شارجه و یا راس الخیمه پرواز دارند باید 6 ساعت قبل از زمان پرواز به فرودگاه مراجعه کنند.

مسئولین پیش از این گفته بودند افرادی که به دنبال استفاده از این بخشودگی هستند باید با تمام اعضا خانواده همزمان از کشور خارج شوند.

افراد معلول و کودکان زیر 15 سال نیازی به طی کردن پروسه بخشودگی در فرودگاه ندارند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با شماره رایگان 800453 تماس بگیرید.