توسعه گردشگری راس الخیمه با «بیرو وریتاس» همکاری می‌کند

04 خرداد 1399 388 بازدید

سازمان توسعه گردشگری راس الخیمه با بیرو وریتاس برای راه اندازی برنامه «تضمین حفاظت» با هدف اطمینان از سرگیری ایمن و کارآمد کلیه عملیات در بخش مهمان نوازی، یک توافق نامه همکاری استراتژیک امضا کرده است.


به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات، بیرو وریتاس پشتیبانی خود را در استفاده از روش‌های دقیق بهداشتی، ایمنی در کلیه هتل‌های شیخ‌نشین راس الخیمه با هدف کاهش خطر احتمالی برای کارمندان و بازدید کنندگان، ارائه می‌دهد.

به عنوان بخشی از این همکاری، بیرو وریتاس مأموریت‌هایی را به دلیل پشتیبانی مقامات راس الخیمه انجام خواهد داد. اینکه در چارچوب از برنامه تضمین حفاظت که برای هتل‌های راس الخیمه راه اندازی کرده است که شامل ۴۵ هتل در کمپین «در ایمن بمانید» است.

راکی فیلیپس، مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری راس الخیمه گفت: این توافق نامه در صدد پشتیبانی از ارائه دهندگان خدمات مهمان نوازی در راس الخیمه است‌  و به آنها در محافظت و تقویت پیوندهای اعتماد بین کارمندان و مشتریان خود کمک کنید.

وی همچنین گفت: این امکان را برای همه کارمندان بخش گردشگری فراهم می کند که کار خود را به صورت کارآمد از سر بگیرند.

مارسل هوشارد، معاون اول مدیر عامل بیرو وریتاس در خاورمیانه و آسیای میانه، گفت: ما مفتخریم که با سازمان توسعه گردشگری راس الخیمه همکاری می کنیم.

آقای هوشارد اضافه کرد: هدف مشترک ما تقویت اعتماد کارمندان و بازدید کنندگان و اطمینان از آماده بودن بخش مهمان نوازی برای پذیرایی از آن‌ها در یک محیط سالم و ایمن در سراسر راس الخیمه است.