بازگشت مقیمین به دبی کماکان نیاز به کد تایید دارد

26 مرداد 1399 459 بازدید

افرادی که به دبی باز می گردنند باید برای دریافت مجوز از سازمان خدمات مهاجرت اقدام کنند و بازگشت آنها به دبی کماکان نیاز به مجوز GDRFA  دارد.

به گزارش روابط عمومی اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات؛ آنها باید مدارکی ارائه کنند که از مدیریت اقامت و مهاجرت و امور خارجی امارات مجوز دارند.

هفته پیش قوانین فدرال ورود به امارات آسان تر شده بود . نیازی به دریافت اجازه نبود.

امارات دو سیستم برای بازگشت مقیمان تدارک دیده، یکی برای مقیمان دبی که سازمان مهاجرت خود را دارد و دیگری سازمان فدرال که برای افرادی که در دیگر مناطق امارات زندگی میکنند.

افرادی که در دبی اقامت دارند باید مجوز GDRFA  بگیرند در حالیکه باقی افراد باید از طریق سازمان فدرال هویت و شهروندی (ICA) اقدام کنند.

این مجوز باید قبل از پرواز به دبی از طریق سایت مخصوص گرفته شود که نیازمند شماره اقامت فرد است.

پس از پر کردن فرم می توان از شماره این فرم برای خرید بلیط استفاده کرد.

افرادی که وارد دبی می شوند باید نتیجه منفی تست کرونا خود را ارائه کنند ممکن است در بدو ورود از آنها خواسته شود مجدد تست بدهند.

افرادی که مجدد در دبی تست می دهند باید تا زمان اعلام نتیجه قرنطینه شوند.اما تنها کسانی که نتیجه تست شان مثبت باشد باید 14 روز قرنطینه شوند.

قوانین برای افرادی که وارد شهرهای دیگر امارات شوند متفاوت است.افرادی که وارد شش شیخ نشین دیگر می شوند نیز باید نتیجه تست کرونای خود را بهمراه داشته باشند و در بدو ورود نیز تست بدهند.همه افراد باید برنامه الحسن را دانلود کرده و فارغ از نتیجه تست کرونا 14 روز در قرنطینه باشند.