امکان مالکیت صد در صد شرکت ها توسط افراد خارجی در راس الخیمه

15 مرداد 1399 799 بازدید

براساس ساختار جدید اقتصادی اعلام شده از سوی منطقه آزاد راس الخیمه، خارجی ها می توانند 100% مالکیت شرکت ها در راس الخیمه را داشته باشند، بدین ترتیب امکان سرمایه گذاری های خارجی در بخش های بیشمار در حال توسعه بوجود می آید.

به گزارش روابط عمومی اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات؛ شرکت های که تحت این شرایط FDA شروع به کار کنند، شرکت های ملی در نظر گرفته شده و اطلاعات سرمایه گذاری، اقتصادی و فنی آنها کاملا محرمانه خواهد بود. این شرکت ها همچنین می توانند نقل و انتقالات مالی به خارج از کشور داشته و دارایی هایشان توسط دولت برای استفاده عمومی ضبط نخواهد شد.

منطقه آزاد راس الخیمه با سازمان توسعه اقتصادی راس الخیمه در برپایی شرکت های FDA همکاری خواهند داشت. سازمان توسعه اقتصادی راس الخیمه فرم های درخواست را دریافت و از نظر تطابق با قانون FDA و حق مالکیت صد در صدی خارجی ها بررسی خواهد کردو سپس نام تجاری را ثبت و گواهی نامه را صادر می کند.

مدیر کل سازمان توسعه اقتصادی راس الخیمه می گوید: امارات همچنان کشوری در حال پیشرفت است و حق مالکیت صد در صدی شرکت ها توسط سرمایه گذاران خارجی حرکتی عظیم است که تعهد این کشور به ارائه پلتفرمی برای حمایت از سرمایه گذاران بین المللی را تقویت می کند. ما از همکاری با منطقه آزاد راس الخیمه در کمک به استفاده کسب و کارها از این فرصت خرسندیم، این فرصت باعث می شود چشم انداز سرمایه گذاری راس الخیمه پویاتر باشد.