اعضای جدید کابینه دولت امارات مشخص شد

15 تیر 1399 788 بازدید

معاون رئیس جمهور امارات متحده عربی از تغییرات در کابینه دولت خبر داد و گفت: مریم الحمدی، محمد سلطان آل عبیدلی و احمد مجد ال بداوی از جمله این تغییرات در کابینه هستند.
به گزارش روابط عمومی اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم ، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات و حاکم دبی طی سلسله توییت های خود اعلام کرد: مریم الحمدی به عنوان دبیرکل شورای وزیران، محمد سلطان آل عبیدلی به عنوان رئیس امور حقوقی در دولت امارات و احمد مجد ال بداوی به عنوان دستیار دبیر کل منصوب شدند.
وی نوشت: آنها وظیفه دارند دبیرکل شورای عالی وزیران را توسعه دهند. من به انها اعتماد دارم و از انتخاب آنها پشیمان نخواهم شد.
شیخ محمد در توئیتی دیگر از سلطان آل منصوری تشکر کرد و نوشت: وی 16 سال در دولت امارات فعالیت کرده است. ما وفاداری به کشور، عشق به مردم و فداکاری را در کلیه فعالیت های او در دولت دیدیم و برای او ارزوی موفقیت در مراحل بعدی داریم.
وی همچنین با اشاره به اینکه دولت جدید به یک سال زمان نیاز دارد تا بتواند به اولویت های جدید دست پیدا کند، نوشت: تحولات مداوم همچنان شعار مرحله بعدی خواهد بود، تا به بهترین مدل دولت برسیم. در این راستا باید در دوره جدید با یکدیگر همگام باشید تا در مرحله بعد به آرزوهای مردم امارات برسیم.