اطلاعیه جدید ماهان در مورد پروازهای ایران به دبی

23 تیر 1399 770 بازدید

هواپیمایی ماهان اطلاعیه ای را جهت راهنمایی مسافران مسیر تهران به دبی منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات ؛ متن اطلاعیه به شرح زیر است:

مسافر محترم هواپیمایی ماهان

با سلام

احتراما به اطلاع می رساند پروازهای مسافری هواپیمایی ماهان در مسیر تهران- دبی- تهران از روز پنجشنبه مورخ 19 تیر 1399 (09JUL2020) آغاز گردید. انجام تست کرونا PCR برای کلیه مسافران که دارای ویزای توریستی و اقامت معتبر می باشند الزامی است و تاکید می گردد گواهی مربوطه صرفا از مراکز ذیل تهیه کرد.

  • بیمارستان عرفان نیایش(تهران)
  • آزمایشگاه پاتالوژی ایران(تهران)
  • آزمایشگاه کاویان(تهران)
  • آزمایشگاه نوبل(اصفهان)
  • آزمایشگاه پاران(اصفهان)
  • مرکز پیوند اعضای بیمارستان ابوعلی سینا(شیراز)

لطفا توجه داشته باشید در زمان ورود به کشور امارات، نباید از زمان صدور گواهی تست منفی PCR بیش از 96 ساعت گذشته باشد (مسافرین زیر 2 سال نیازی به انجام تست PCR  ندارند)

ضمنا داشتن اصل گواهی تست منفی کرونا و ارائه کپی آن به مسئول پذیرش در فرودگاه و همچنین تکمیل فرم خوداظهاری و دارا بودن بیمه نامه مسافرتی معتبر نیز الزامی می باشد.

از مسافرانی که اقامت کشور امارات  را دارند تقاضا می شود قبل از سفر به سایت https://smart.gdrfad.gov.ae  مراجعه نموده و تاییدیه را دریافت نمایند.

به دلیل این که قبل از پرواز لیست مسافران ( اعم از اقامتی و ویزای توریستی ) به امارات ارسال میگردد وجود دارد که ICA، احتمال این که سوار شدن مسافر ممانعت گردد وجود دارد که در این صورت کلیه خسارات عدم پذیرش مسافر توسط کشور مقصد به عهده مسافران می باشد. شایان ذکر است در صورت تشخیص مورد مشکوک دبی امکان انجام تست با پرداخت مبلغ 360 درهم وجود دارد. همچنین به همراه داشتن هر گونه بار دستی جهت حمل به داخل کابین پرواز امکان پذیر نبوده ومسافرین در زمان پذیرش دریافت کارت پرواز می بایست کلیه بار همراه خود را تحویل نمایند.